sobota, 7 maja 2016

Kwiatki, kwiatuszki.

Hej, hej, witam serdecznie!
Czas kwiatów, kwiatuszków i wszelkiego zielonego. Ten wzorek doczekał się w końcu wykonania.
Choć drzewka wiśniowe przekwitły, a wiatr rozwiał ostatnie płatki w moim ogrodzie, niektóre kwiatki zostały uwiecznione :)
 Sakura, tak nazywa się ten wzór. To japońska nazwa ozdobnych drzew i kwiatów wiśni.W Japonii uroczyście obchodzi się czas kwitnienia wiśni. Z ciekawostek: po prognozie pogody co wieczór podawany jest komunikat o tzw.'' froncie kwitnienia'', które rozpoczyna się w lutym na Okinawie i dociera do Tokio i Kioto na przełomie marca i kwietnia.
 W moim wykonaniu skromniej ale jednak.....




Początkowo miała być tylko bransoletka ale jakoś tak samotnie wyglądała więc doszyłam kolczyki i powstał komplecik.
Odwiedzającym podziękowania !!!


6 komentarzy:

  1. Ależ urokliwy ten komplet. Od tych kulek oczu oderwać nie mogę. Prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko mnie się podobają😊 dzięki Eluś!

      Usuń
    2. Cieszę się, że nie tylko mnie się podobają😊 dzięki Eluś!

      Usuń
  2. Och,śliczna biżuteria. Bardzo mnie zachwycił ten wiosenny komplet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kwiatki u mnie ostatnio królują.

      Usuń
  3. Komplet jest przewspaniały:) Bardzo mi się podoba to połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń