piątek, 13 maja 2016

W ogrodzie...

Kwitnie wszystko co o tej porze kwitnąć powinno.
Czas różnorodności w kwiatostanach i kolorach, kształtach, formach i zapachach.
Już od dawna, w pamięci miałam kolczyki w kształcie dzwonków ,wypatrzone na blogu  Eli.
Podziałałam i mam własne ;) Link do stronki z której korzystałam Tu.




 Pierwsze koty, za płoty...koloru dzwonków, moje zdjęcia nie oddają . Użyłam koralików Toho Round 11/0 w kolorze Transparent Cobalt. Kolejne już na tacy. bo przecież jedne być nie mogą !




To prawdopodobnie  inspiracja w naturze, cudowne!
Pozdrawiam odwiedzających, dziękując za pozostawione słówka!

5 komentarzy:

  1. Widzę Izuś, że i u Ciebie kwiatowe trendy ;) Ale nie ma się co dziwić, wszak zewsząd otacza nas coraz więcej kwiatów. Kolczyki śliczne! Czekam na "naparstnicową" wersję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooooo, jak dawno nie wyplatalam rożków. Śliczne kolory w Twoich, a i wykonanie profesjonalne. Fajne. Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, jak prawdziwe dzwoneczki. Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń