środa, 11 lutego 2015

Z sercem...

Cześć, dzień dobry, witam ...do wyboru proszę bardzo :).
Zbliża się dzień 14 luty, święto zakochanych, przywędrowało zza morza i dość mocno się zakorzeniło.
Cóż, widać lubimy czerpać z cudzej tradycji nie pamiętając o swojej słowiańskiej .
Wszak mamy własne rodzime święta Noc Kupały i Noc Świętojańską , obchodzone w drugiej połowie czerwca, ale widać poszły w zapomnienie i dość mocno zostały napiętnowane nazwą pogańskich świąt.
A któż nie słyszał o wiankach z kwiatów i ziół puszczanych na wodę lub kwiecie paproci.
Stworzyłam dziewczynkę i chłopczyka, nie koniecznie prezenty dla zakochanych, równie dobrze mogą je dostać single bo niby dlaczego nie?
Miały nosić zupełnie inne imiona : Amoretta i Kupidonek ale się zbiesiłam ( mam nieco odmienne poglądy na 14 lutego, wszak zakochani adorują się cały czas prawda? ;) ) i teraz to Adam i Ewcia.Poznajcie ich...


Z sercem dla każdego i z uśmiechem od ucha do ucha.






9 komentarzy:

  1. Cudni są, a te ich buźki takie urocze, że patrząc nie można się nie uśmiechnąć. Walentynki toleruję, ale nie obchodzę i z ich powodu nie dam się naciągnąć na żadne bonusy ulgi czy coś w tym stylu, ale mogę o nich rozmawiać w języku kraju ich pochodzenia. Nawet całe 45 min. :) Pozdrowienia cieplutkie z cudnie słonecznego Wrocka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Eluś za dobre słowo a te 45 min mnie rozbawiły !

      Usuń
  2. Ale śliczna para:) Dla mnie też święto zakochanych w lutym to jakieś nieporozumienie. Ale cóż zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ich widok od razu poprawił mi się humor :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezła z nich parka słodziaków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, ja też jestem za czerwcowymi świętami. Zwłaszcza noc świętojańska jest mi bliska, bo jestem czerwcowe raczysko:) A Twoja parka aktualna przez cały rok np. jako oryginalny prezencik ślubny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczysko lipcowe wita Raczysko czerwcowe! Dzięki za odwiedziny :)

      Usuń