czwartek, 29 września 2016

Kokardki

Cześć wszystkim czytającym! Dawno nie zaglądałam z powodu braku dostępu do kompa, przez remont długo trwający.
Jesienne nicmisięniechce dopadło z lekka, choć całkowicie się nie poddałam temu klimatowi. Ponoć na starość się dziecinnieje , a jakże! jak widać na moim przykładzie, zaczęłam szyć kokardki!
Takież one urocze, że nie mogłam nie spróbować posiadać choć jednej z nich.
 A że znalazłam dwa wzorki, oba wypróbowałam i proszę !



Druga bardziej kokardowa kokardka :)


Kolorki mało jesienne za to cukierkowe!


Dziekuję za wizyty,komentarze, miłe słowa i zapraszam .

7 komentarzy:

  1. Obie słodkie i takie cukierkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jedna od razu zyskała właścicielkę , druga zostaje u mnie :)

      Usuń
  3. Wystarczy że słodkie i formy i kolorki takie delikatne więc jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio taka kolorystyka w duszy mi gra, dziwne bo lubię kontrastowe wyraziste kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie te kokardeczki, też kiedyś podobne robiłam.

    OdpowiedzUsuń