sobota, 23 września 2017

Od aniołów.

Ten kamień zasługuje na osobny post.
Malutki serafinit trafił mi się na aukcji. Cudny w swej inności i kolorystce.
Kamień, nazwany kamieniem anielskim . Wpływa harmonizująco na wszystkie czakry, napełnia aurę poczuciem jedności i dobrostanu. Ma wpływ na osobę noszącą go jak i na osoby z otoczenia.
Swą nazwę wywodzi od Serafinów, aniołów z najwyższych hierarchii anielskich.
Nie miałam na niego pomysłu, na wisiorek za mały bo chciałam większy , na pierścionek trochę za duży.. sami wiecie, takie niezdecydowanie.
Zobaczyłam w internecie zdjęcie delikatnej bransoletki z włączonym oplecionym kamieniem i to było to!. Zapytałam się właścicielki, czy jej pomysł może być inspiracją dla mnie, dostałam zielone światło .....


Mam teraz własną, delikatną z serafinitem :)


4 komentarze: