poniedziałek, 8 lutego 2016

Bazarek.

Dziś krótko i na temat, kilka zdań, kilka zdjęć.
Kolejne moje rozgwiazdy, bo inaczej być nie mogło, w innych kolorystycznie ubrankach.



Wiem, miałam już nie robić tego wzoru , rozwijać się w innych tutkach ale.....kolczyki z hematytu...
Kamień oczyszczający krew, regenerujący chore komórki.
Daje stałość i odwagę, działa wzmacniająco i zasilająco na organizm. Prowadzi przez trudne okresy silnych przeciążeń fizycznych i psychicznych. Wspiera procesy zdrowienia. W starożytnym Babilonie uważany za Kamień Wojowników. Pomaga zamienić marzenia na jawę. I jak miałam ich nie pokazać?



Kolor działa na zmysły a szczególnie w takim wydaniu...elfie kolczyki , które w słońcu mienią się cudnie.


 Użyłam nieco innych koralików niż w oryginale.
   Taki oto bazarek różności. Podziękowania za odwiedziny, a każde pozostawione słowo miłym mi będzie. ;)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz